Našim ambasádorom dobra pre október je mladý online marketér Tony Dúbravec. 

Spolu šírime dobro a myšlienku, že svet bude taký pekný, aký si ho sami urobíme.

Tí z vás, ktorí sa vo vodách online marketingu pohybujete už zopár piatkov, Tonyho tvár alebo hlas pravdepodobne dobre poznáte. Na svojom konte má niekoľko desiatok zaujímavých prednášok a workshopov na tému social media marketingu a v roku 2018 začal streamovať aj úspešný marketingový podcast. Napriek nízkemu veku stihol okrem práce na líderských pozíciách online tímov niekoľkých reklamných agentúr aj prácu v neziskovke OZ Mladá Sereď. 

Popri štúdiu na vysokej škole sa rozhodol, že chce venovať svoj voľný čas tejto skvelej iniciatíve, ktorú s hŕstkou ďalších mladých ľudí zo Serede v roku 2011 založili. Ako sám tvrdí, nič mu nepomohlo na dráhe online marketéra viac, ako táto niekoľkoročná zastávka v treťom sektore. Vďaka práci v občianskom združení sa naučil veľmi veľa a vždy si na toto obdobie rád zaspomína. 

“Až pri práci v neziskovke som pochopil, aký zmysel má robiť veci, ktoré sú správne a nemusíš vždy za ne dostávať nejakú protihodnotu. Nie všetko je iba o peniazoch a o tom, za čo dostaneš zaplatené. Protihodnota môže byť iba obyčajné ďakujem a radosť tých ľudí. Je to jeden zo zlomových bodov v mojom živote, keď som sa dostal do tohto neziskového sveta.”

O Tonyho začiatkoch v online marketingu, čo mu priniesla dobrovoľnícka práca a prečo by o nej mal uvažovať každý z nás, sa dozviete vo video rozhovore.

Nechýbajú ani užitočné tipy a rady pre neziskovky.